Strona główna » FAQ
Odpowiedzi na najbardziej nurtujące Was pytania
Oczywiście! Możecie sami wysłać do nas produkty lub możemy zamówić kuriera. Wykonamy zdjęcia i odeślemy przesyłkę. Nasz adres wysyłkowy:
LIRYKA STUDIO, ul. Wiązowa 1/2, 62-090 Cerekwica.
Zazwyczaj zlecenia wykonujemy w terminie od 3 do 7 dni roboczych. Przy bardzo dużych zleceniach termin może się nieco wydłużyć. Na specjalne życzenie możemy wykonać zdjęcia szybciej – wszystko jest kwestią ustalenia.
Na życzenie klienta przekazujemy licencję, która potwierdza zakup zdjęć, a także wskazuje brak ograniczeń czasowych czy terytorialnych w wykorzystaniu wykonanych zdjęć.
Oczywiście! Wiemy jak cenny jest Wasz czas. Dojeżdżamy do każdego miejsca w Polsce i Europie. Posiadamy mobilne studio, z którym przyjeżdżamy do klienta.
Nasze studio jest zawsze otwarte na ludzi, jednak sesję pozwól nam wykonać w samotności 🙂
– przygotowanie produktów do sesji
– przygotowanie indywidualnie dobranego ustawienia produktów
– profesjonalny retusz komputerowy (postprodukcja), tj. korektę graficzną niedoskonałości produktów i wycięcie tła,
– opisanie plików dowolnymi nazwami lub symbolami produktów wskazanymi przed rozpoczęciem zlecenia,
– dokładne odwzorowanie kolorów
– przekazanie plików w ustalonym formacie i rozdzielczości,
– przekazanie majątkowych praw autorskich bez ograniczeń czasowych i terytorialnych
– faktura VAT
Każdy z naszych klientów może zamówić darmowe zdjęcie próbne. Ma to na celu sprawdzenie poziomu jakości naszych usług. Jeżeli z jakiegoś powodu chcielibyście zrezygnować z dalszej współpracy nie ponosicie żadnych kosztów związanych z wykonaniem zdjęcia. Jeśli natomiast nawiążemy współpracę, zdjęcie będzie dodane do całości zlecenia w cenie jaką ustalimy wspólnie.
Fotografią produktową, reklamową oraz portretami biznesowymi w Poznaniu zajmujemy się od 6 lat. Realizujemy też zlecenia w całym kraju i Europie. Stawiamy głównie na jakość zdjęć, a także czas realizacji zlecenia.